Michał Rusek | Zabiorę Cię w podróż trwającą 21 dni
19929
page-template-default,page,page-id-19929,theme-hudsonwp,edgt-core-1.0.1,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson child-child-ver-1.0.0,hudson-ver-1.8, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Zabiorę Cię
w podróż
trwającą 21 dni

Wiedza zawarta w książce stanowi poukładaną,
zgrabną całość, zaserwowaną jako przystawka,
danie główne oraz deser

Ta książka jest wyjątkowa

Dlatego zabiorę cię w podróż trwającą 21 dni
Zabiorę cię w podróż...

pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawiam świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, ze książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji merytorycznych czyta się równie chętnie jak powieść fabularną. Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak wiele informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupełniają to, co zostało napisane wprost. Dowiesz się m.in. dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jednocześnie udowodniłem, że marketing jest potężniejszy niż człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, które budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, że marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.

Serdecznie zachęcam do jej przeczytania

WIEDZA EKSPERCKA

Pełna zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu

LEKKIE PIÓRO

Sprawia, że książkę nasyconą merytorycznie, czyta sie równie chętnie jak powieść

CZYTAJĄC WIELE RAZY

Odkryjesz jak wiele informacji zawartych jest między wersami obok tych napisanych wprost

OPRAWA, DESIGN I DEDYKACJA

Sprawiają, że trzymasz w ręku publikację, którą z przyjemnością zachowasz w swojej biblioteczce

Michał Rusek

MICHAŁ RUSEK - właściciel agencji marketingowej www.MarketingFanpage.pl, portalu www.MarketingDlaCiebie.pl, firmy szkoleniowej www.SzkolenieObslugiKlienta.pl oraz wydawnictwa www.TwojEkspertOdMarketingu.pl.

Ekspert ds. marketingu i reklamy, copywriter , publicysta i szkoleniowiec. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania, gdzie studiował Zarządzanie i Marketing o profilu Psychologia Zarządzania oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Ma za sobą karierę w korporacji międzynarodowej, gdzie pracował jako Specjalista Ds. Marketingu i Reklamy. Były Project Manager firmy szkoleniowej, który współorganizował szkolenia dla ponad tysiąca osób w największych miastach polski. Autor, posiadający na swoim koncie setki publikacji w magazynach i portalach, bliski współpracownik i redaktor magazynów Mistrz Branży, Businessman Today i Benefit.

Skąd wziął się pomysł na książkę i dlaczego wartą ją przeczytać.

Pisanie to moja pasja. Artykuły, które wyszły spod mojej ręki, można przeczytać w kilku magazynach oraz portalach biznesowych. Znajdziecie je w każdym salonie prasowym i Empiku, a nawet w Wielkiej Brytanii. Książka była naturalnym kolejnym krokiem, a raczej marzeniem, ponieważ już kilka lat temu przeczuwałem, że nadejdzie dzień jej wydania. Uważam, że wiedza zawarta w książce stanowi poukładaną, zgrabną całość, zaserwowaną jako przystawka, danie główne oraz deser. „Marketing w 3 tygodnie” to usystematyzowana wiedza oraz wieloletnie doświadczenie, które pozwolą w 21 dni zmienić dotychczasowe podejście oraz zaplanować działania marketingowe w swojej firmie.

  • PRZEJDŹ DO SKLEPU

  • WYBIERZ PRODUKT

  • WYPEŁNIJ FORMULARZ WYSYŁKI

  • ZASUGERUJ DEDYKACJE

  • CZEKAJ NA PRZESYŁKĘ

Wybierz to co najlepsze dla siebie

Wersja dedykowana z imienną dedykacją
Recenzje
Patroni
Przejdź do sklepu i zamów książkę już Teraz!