Michał Rusek | Książka „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” nagrodą słodkiego plebiscytu
20722
post-template-default,single,single-post,postid-20722,single-format-standard,theme-hudsonwp,edgt-core-1.0.1,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson child-child-ver-1.0.0,hudson-ver-1.8, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Książka „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” nagrodą słodkiego plebiscytu

lis 09 2017

Książka „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” nagrodą słodkiego plebiscytu

Z przyjemnością informujemy, że książka „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” była nagrodą w internetowym plebiscycie „Receptury Świąteczne 2016”, w którym o uznanie Czytelników walczy 50 autorskich receptur na ciasta, ciasteczka, a nawet lody, przygotowanych przez Mistrzów i Uczniów.

 

Zapraszamy do przeczytania o plebiscycie na stronie organizatora po kliknięciu w link.