Michał Rusek | Książka „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” nagrodą plebiscytu Lady Business Awards 2017
20725
post-template-default,single,single-post,postid-20725,single-format-standard,edgt-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson child-child-ver-1.0.0,hudson-ver-1.8, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Książka „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” nagrodą plebiscytu Lady Business Awards 2017

Lis 09 2017

Książka „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” nagrodą plebiscytu Lady Business Awards 2017

Z przyjemnością informujemy, że Książka „Marketing w 3 Tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” jest jedną z nagród plebiscytu Lady Business Awards 2017

 

Lady Business Awards 2017, to wyjątkowa, pierwsza edycja plebiscytu dedykowanego ponadprzeciętnym kobietom, które swoją działalnością zawodową i życiową postawą wyróżniają się w świecie polskiego biznesu.

Pragniemy wyróżnić wybitne kobiety biznesu, które stworzyły wyjątkowe firmy i silne marki, za którymi stoją jakościowe produkty i rzetelne usługi. Kobiety, które z powodzeniem prowadzą firmy od co najmniej 15 lat. Chcemy docenić i nagrodzić ich ogromny wkład w rozwój polskiej przedsiębiorczości.

Partnerem wydarzenia są polskie i międzynarodowe media oraz organizacje branżowe. W Kapitule zasiadają autorytetu świata biznesu i eksperci. Nasz plebiscyt jest inicjatywą niekomercyjną, niezależną, której celem jest rzeczywiste wspieranie i promowanie przedsiębiorczości wśród kobiet w Polsce.

 

Książkę możesz nabyć w naszym sklepie internetowym klikając w link.

 

Szczegóły wydarzenia na stronie organizatora po kliknięciu w link.