Recenzja książki „Marketing w 3 tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” na Widoczni.com
Zachęcamy do przeczytania ciekawej recenzji książki „Marketing w 3 tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” napisanej i opublikowanej na stronie Widoczni.com. Oto jej początek:
Tym razem postanowiliśmy napisać recenzję. Raz na jakiś czas pojawiają się publikacje, które warto przeczytać zarówno ze względu na zawartą merytorykę jak i sposób jej podania. Z pewnością na to miano zasługuje książka Michała Ruska „Marketing w 3 tygodnie”. Tytuł mógłby sugerować, że jest to pozycja dla marketingowych laików, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w branży. Otóż nic bardziej mylnego. Doświadczonych marketingowców na pewno zainteresuje masa informacji i wiedzy branżowej, ubranej w przyjemny sarkastyczny styl pisania. Autor przedstawia 21 kluczowych zasad marketingu nie stroniąc od zabawnych porównań, anegdot i i przykładów z życia.
Dalszą część znajdziecie na stronie recenzenta klikając w link.