Michał Rusek | Recenzja książki „Marketing w 3 tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” na Widoczni.com
20704
post-template-default,single,single-post,postid-20704,single-format-standard,theme-hudsonwp,edgt-core-1.0.1,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson child-child-ver-1.0.0,hudson-ver-1.8, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Recenzja książki „Marketing w 3 tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” na Widoczni.com

lis 01 2017

Recenzja książki „Marketing w 3 tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” na Widoczni.com

Zachęcamy do przeczytania ciekawej recenzji książki „Marketing w 3 tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” napisanej i opublikowanej na stronie Widoczni.com. Oto jej początek:

 

Tym razem postanowiliśmy napisać recenzję. Raz na jakiś czas pojawiają się publikacje, które warto przeczytać zarówno ze względu na zawartą merytorykę jak i sposób jej podania. Z pewnością na to miano zasługuje książka Michała Ruska „Marketing w 3 tygodnie”. Tytuł mógłby sugerować, że jest to pozycja dla marketingowych laików, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w branży. Otóż nic bardziej mylnego. Doświadczonych marketingowców na pewno zainteresuje masa informacji i wiedzy branżowej, ubranej w przyjemny sarkastyczny styl pisania. Autor przedstawia 21 kluczowych zasad marketingu nie stroniąc od zabawnych porównań, anegdot i i przykładów z życia.

 

Dalszą część znajdziecie na stronie recenzenta klikając w link.