Michał Rusek | „Marketing w 3 tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” – recenzja Miesięcznika Benefit
20091
post-template-default,single,single-post,postid-20091,single-format-standard,theme-hudsonwp,edgt-core-1.0.1,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson child-child-ver-1.0.0,hudson-ver-1.8, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

„Marketing w 3 tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” – recenzja Miesięcznika Benefit

lut 25 2017

„Marketing w 3 tygodnie – 21 kluczowych zasad marketingu” – recenzja Miesięcznika Benefit

Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu.

Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, ze książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji merytorycznych czyta się równie chętnie jak powieść fabularną.

Pełną recenzję przeczytasz w witrynie Miesięcznika Benefit klikając w poniższy link

 

Zobacz